Pereiti prie turinio

Krepšelis

Jūsų krepšelis yra tuščias

Pirkimo sąlygos ir taisyklės

PIRKIMO SĄLYGOS IR TAISYKLĖS

  1. Bendrosios nuostatos.

1.1. Šios prekių pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) yra Šalims privalomas teisinis dokumentas, kuris nustato Pirkėjo ir Pardavėjo teises, pareigas ir atsakomybę Pirkėjui įsigyjant prekes el. Arba fizinėje parduotuvėje.

1.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus reikalavimus.

1.2.1 Pirkėjas apie Taisykles informuojamas el. parduotuvės tinklalapyje, perkant fizinėje parduotuvėje – fizinės parduotuvės patalpose.

1.2.2. Pirkėjui apsiperkant el. parduotuvėje taikomos Taisyklės, galiojančios užsakymo pateikimo metu.

1.3. Pirkti el. parduotuvėje ir fizinėje parduotuvėje turi teisę:

1.3.1. veiksnūs fiziniai asmenys, t.y., asmenys sulaukę pilnametystės, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka;

1.3.2. nepilnamečiai nuo 14 iki 18 metų amžiaus, tik turėdami tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo pajamomis;

1.3.3. juridiniai asmenys;

1.3.4. visų aukščiau nurodytų asmenų įgaliotieji atstovai.

1.4. Pardavėjas, patvirtindamas taisykles, taip pat garantuoja, kad, remiantis taisyklių 1.3. punktu, Pirkėjas turi teisę pirkti prekes.

1.5. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas el. parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs atsiskaitymo būdą ir susipažinęs su Pardavėjo taisyklėmis, paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“ (žr. 5 punktą „Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka, terminai“); perkant fizinėje parduotuvėje – nuo to momento kai Pirkėjas pateikia užsakymą, pasirašo ar kitaip patvirtina užsakymą bei pasirenka kaip apmokės užsakytas prekes, o Pardavėjas nurodo užsakytų Prekių pagaminimo terminą.

1.6. Kiekviena sutartis, sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra saugoma el. Parduotuvėje, o sudaryta fizinėje parduotuvėje – fizinės parduotuvės tam skirtoje vietoje.

  1. Asmens duomenų apsauga.

2.1. Asmens duomenų tvarkymo taisyklės yra nurodytos Privatumo ir Slapukų politikose, atskirai.

2.2. Pirkėjas, užsiregistruodamas el. parduotuvėje bei užsakydamas prekes, įsipareigoja saugoti ir niekam neatskleisti prisijungimo duomenų.

  1. Pirkėjo teisės ir įsipareigojimai.

3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes el. Parduotuvėje arba fizinėje parduotuvėje šių Taisyklių ir kitose šios el. parduotuvės informacijos skiltyse arba fizinėje parduotuvėje pateiktoje dokumentacijoje nustatyta tvarka.

3.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties su Pardavėju, pranešdamas Pardavėjui apie tai raštu (el. paštu, nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį) ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo daikto pristatymo dienos, išskyrus atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti pagal LR įstatymus (pvz., kai sutartis sudaryta dėl individualiai pritaikytų prekių, tokių kaip individuali apranga ar aksesuarai ir pan.; žr. informaciją VšĮ „Vartotojų centras“ tinklalapyje http://www.vartotojucentras.lt/istatymas.php?id=1038, „Ne maisto prekių grąžinimo ir keitimo ypatumai“.)

3.3. Taisyklių 3.2. punkte numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat ji nebuvo naudojama.

3.4. Pirkėjas įsipareigoja priimti užsakytas prekes ir už jas sumokėti sutartą kainą.

3.5. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti arba pranešti Pardavėjui.

3.6. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją skyriuje „Kontaktai“ nurodytomis susisiekimo priemonėmis.

3.7. Pirkėjas, naudodamasis Prekėmis, sutinka su šiomis pirkimo - pardavimo Taisyklėmis ir įsipareigoja jų laikytis bei nepažeisti LR teisės aktų.

 4. Pardavėjo teisės ir įsipareigojimai.

4.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti visas sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis teikiamomis paslaugomis.

4.2. Jei Pirkėjas bando pakenkti Pardavėjo el. parduotuvės arba fizinės parduotuvės darbo stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti Pirkėjo galimybę naudotis el. parduotuve, arba būti fizinėje parduotuvėje, arba išskirtiniais atvejais panaikinti Pirkėjo registraciją.

4.3. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į Pirkėjo priklausančią asmeninę informaciją, nurodytą užsakant prekes.

4.4. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu.

  1. Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka, terminai.

5.1. El. parduotuvėje Pirkėjas gali pirkti visą parą, 7 dienas per savaitę. Fizinėje parduotuvėje – pagal nurodytas darbo valandas.

5.2. Sutartis, perkant e. parduotuvėje, pradeda galioti nuo to momento, kai Pirkėjas paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“, o gavęs užsakymą Pardavėjas jį patvirtina – atsiunčia patvirtinimo laišką Pirkėjo nurodytu el. paštu; perkant fizinėje parduotuvėje – nuo to momento kai Pirkėjas pateikia užsakymą, pasirašo ar kitaip patvirtina užsakymą bei pasirenka kaip apmokės užsakytas prekes, o Pardavėjas nurodo užsakytų Prekių pagaminimo terminą.

5.3. Atsiskaityti galima naudojantis Swedbank, Seb, Luminor, Citadele ir Šiaulių bankas elektroninės bankininkystės paslaugomis. Atsiskaitymai galimi euro valiuta. Mokėjimai apdorojami naudojantis Makecommerce.net, Stripe, Paypal, Citadelė (Klix), Shopify payments mokėjimų platformis. Visi mokėjimai vygdomi eurais (EUR). Mokėjimų surinkimo ir apdorojimo paslaugas teikia minėtos platformos, veikiančios pagal ES mokėjimų paslaugų (PSD2) reikalavimus, užtikrinančias duomenų ir klientų apsaugą.

5.4. Prekių kainos el. parduotuvėje/fizinėje parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais.

5.5. Pirkėjas atsiskaito už prekes vienu iš šių būdų:

5.5.1. atsiskaitymas naudojantis el. bankininkyste – tai išankstinis apmokėjimas pasinaudojant Pirkėjo naudojama el. bankininkystės sistema. Pirkėjas, norėdamas pasinaudoti šia atsiskaitymo forma, turi būti pasirašęs el. bankininkystės sutartį su vienu iš pasirinktų bankų. Pinigus Pirkėjas perveda į parduotuvės atsiskaitomąją sąskaitą. Atsakomybė už duomenų saugumą šiuo atveju tenka atitinkamam bankui, kadangi visos piniginės operacijos vyksta banko el. bankininkystės sistemoje.

5.5.2. Atsiskaitymas banko pavedimu – tai išankstinis atsiskaitymas, kai Pirkėjas, atsispausdinęs užsakymą ir nuėjęs į artimiausią banko skyrių, perveda pinigus į parduotuvės banko sąskaitą.

5.6. Pirkėjas įsipareigoja už prekes sumokėti nedelsiant. Tik gavus apmokėjimą už prekes pradedamas formuoti prekių siuntinys ir pradedamas skaičiuoti prekių pristatymo terminas.

 6. Prekių pristatymas.

6.1. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.

6.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

6.3. Prekes pristato Pardavėjas arba Pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris).

6.4. Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais, tačiau visais atvejais ne vėliau nei per 30 kalendorinių dienų. Tuo atveju, jeigu Pardavėjas nurodytu terminu Pirkėjui nepristato prekių, Pardavėjas apie tai privalo nedelsiant informuoti Pirkėją ir nurodyti kitą prekių pristatymo terminą. Pirkėjas gavęs informaciją apie vėluojamą prekių pristatymą, gali sutikti su nauju prekių pristatymo terminu arba vienašališkai nutraukti sutartį su Pardavėju dėl prekių įsigijimo ir kartu Pardavėjo reikalauti grąžinti sumokėtus pinigus.

6.5. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.

6.6. Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.

6.7. Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo dokumente.

  1. Prekių kokybės, garantijos.

7.1. Kiekvienos parduodamos prekės duomenys bendrai nurodomi prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.

7.2. Pardavėjas neatsako už tai, kad el. parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.

7.3. Pardavėjas perspėja, kad užsakant aprangos detales, aksesuarus, aprangą yra galimi tam tikri minimalūs nuokrypiai nuo išmatavimų.

7.4.Pardavėjas neapsiima atsakomybės už netinkamą audinio priežiūrą, įskaitant, bet neapsiribojant ir už pirkėjo sugadintas prekes. Pirkėjui netinkamai prižiūrint gaminį, ar kitaip pažeidus gaminio audinį, laikoma, kad pirkėjas nesilaikė gamintojo ar pardavėjo rekomendacijų ir tokio tipo pažeidimai nebus kompensuojami jokia forma. Pasirinktas netinkamas dėvėjimo ar priežiūros būdas, taip pat laikomas netinkama gaminio priežiūra.

7.4.1. Gaminio priežiūros rekomendacijos ir taisyklės yra pateikiamos skiltyje ,,Gaminio priežiūra". Jeigu pirkėjas neranda tinkamos informacijos, pirkėjas, nepagrįstai nedelsdamas, privalo susisiekti su pardavėju. Nesant faktiniam įrodymui apie pirkėjo susisiekimą, ar bandymą susisiekti su Pardavėju, ir savavališkai bandant atstatyti prekės prekinę išvaizdą kai pirkėjui nėra aišku kaip tai atlikti, bus laikoma, kad  gaminys yra sugadintas pirkėjo valiniais veiksmais ir pardavėjas už tai neatsako.

7.4.2. Tinkama audinio priežiūra yra laikoma ta audinio priežiūra, kuri yra pateikta kiekvieno gaminio/prekės skiltyje ,,Gaminio priežiūra".

7.5. Įsigyjamoms prekėms taikoma 2 (dviejų) metų garantija, kaip tai numatyta Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.338 straipsnio 2 dalyje.

  1. Prekių grąžinimas ir keitimas.

8.1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. nutarimu nr. 697  Dėl Mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo ir Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.22810, 622811 ir kituose straipsniuose nustatyta tvarka.

8.2. Pirkėjas turi teisę, nenurodydamas priežasties, per keturioliką kalendorinių dienų nuo prekių pristatymo dienos nutraukti prekių pirkimo-pardavimo sutartį ir susigrąžinti už prekes sumokėtus pinigus. Pirkėjas norėdamas nutraukti sudarytą sutartį privalo aiškiai informuoti Pardavėją apie vienašališką sutarties nutraukimą, o Pardavėjas nedelsiant patvirtinti Pirkėjui apie gautą informaciją dėl sutarties nutraukimo. Šiame punkte nurodytu atveju Pirkėjas www.cutmyfashion.lt interneto puslapyje kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis privalo nurodyti grąžinamos prekės pavadinimą bei užsakymo numerį. Pirkėjas per keturioliką kalendorinių dienų nuo Pardavėjo informavimo apie vienašališkai nutraukiamą sutartį privalo išsiųsti arba tiesiogiai perduoti grąžinamas prekes Pardavėjui. Pardavėjas už prekes sumokėtus pinigus Pirkėjui grąžina nedelsiant, bet ne vėliau kaip per keturioliką kalendorinių dienų, ir tik po faktinio prekių grąžinimo Pardavėjui arba po to, kai Pirkėjas pateikia įrodymus dėl prekių išsiuntimo Pardavėjui. Pirkėjas apmoka prekių grąžinimo Pardavėjui išlaidas. Prekės grąžinamos 8.5 punkte nustatyta tvarka ir sąlygomis.

8.3. Tuo atveju, jeigu prekė neatitinka kokybės reikalavimų, Pirkėjas turi teisę per dvejus metus nuo prekių gavimo dienos kreiptis į Pardavėją su pretenzija ir reikalauti Pardavėjo, kad būtų užtikrinta tinkama prekės kokybė, proporcingai sumažinta prekės kaina, arba vienašališkai nutraukti pirkimo–pardavimo sutartį vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekse nustatyta tvarka ir sąlygomis. Pirkėjas laisvos formos pretenziją dėl netinkamos prekių kokybės privalo pateikti el. pašto adresu: info@laisvastilius.lt ir joje nurodyti:

8.3.1.  informaciją ir aplinkybes, susijusias su pretenzijos dalyku (defekto pobūdį, atsiradimo datą ir kitas aplinkybes);

8.3.2. pageidaujamą prekės sutvarkymo, kad atitiktų Pirkimo-pardavimo sutartį, būdą arba prašymą sumažinti kainą arba atsisakyti Pirkimo-pardavimo sutarties;

8.3.3. prekės įsigijimą patvirtinantys dokumentai;

8.3.4. pretenziją pareiškiančio asmens kontaktiniai duomenys;

8.3.5. prie pretenzijos gali būti pridedami su pretenzijos dalyku susiję įrodymai (pvz., nuotraukos, dokumentai ar prekė). Pardavėjas gali paprašyti skundą pateikusį asmenį pateikti papildomos informacijos ar atsiųsti įrodymų (pvz., nuotraukas)

8.4. Pardavėjas atsako į Pirkėjo pretenziją nedelsdamas, tačiau ne vėliau kaip  per 14 kalendorinių dienų nuo jos pareiškimo datos. Proporcingas netinkamos kokybės prekės grąžinimo išlaidas apmoka Pardavėjas. Prekės Pardavėjui grąžinamos 8.5 punkte nustatyta tvarka ir sąlygomis.

8.5. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

8.5.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (ši sąlyga netaikoma, kai prekė grąžinama dėl netinkamos jos kokybės, kaip tai numatyta šių Taisyklių 8.3 punkte);

8.5.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;

8.5.3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

8.5.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;

8.5.5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą;

Prekės grąžinamos šiuo adresu:

Švitrigailos g. 27, Vilnius

Tel Nr. +37069466986

8.6. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 8.5. punkte nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

  1. Pirkėjo ir pardavėjo atsakomybė.

9.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už Pirkėjo pateikiamų asmens duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių asmens duomenų registracijos formoje, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius ir įgyja teisę reikalauti iš Pirkėjo patirtų tiesioginių nuostolių atlyginimo.

9.2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis šia el. parduotuve arba atliktus apsilankant fizinėje parduotuvėje.

9.3. Užsiregistravęs Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems asmenims. Jei el. parduotuvės teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie el. parduotuvės naudodamasis Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pardavėjas šį asmenį laikome Pirkėju.

9.4. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir Pirkėjo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.

9.5. Jei Pardavėjo el. parduotuvėje yra nuorodos į kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų el. tinklalapius, Pardavėjas nėra atsakingas už ten esančią informaciją ar vykdomą veiklą, tų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei asmenims neatstovauja.

9.6. Atsiradus žalai, kaltoji Šalis atlygina kitai Šaliai tiesioginius nuostolius.

 10. Rinkodara ir informacija.

10.1. Pardavėjas savo nuožiūra gali inicijuoti el. parduotuvėje įvairias akcijas.

10.2. Pardavėjas turi teisę vienašališkai, be atskiro įspėjimo, pakeisti akcijų sąlygas, taip pat jas panaikinti. Bet koks akcijų sąlygų ir tvarkos pakeitimas ar panaikinimas galioja tik į priekį, t.y. nuo jų atlikimo momento.

10.3. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje nurodytomis susisiekimo priemonėmis.

10.4. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo el. parduotuvės skyriuje „Kontaktai“ nurodytais telefonais ir el. pašto adresais.

10.5. Pardavėjas neatsako jei Pirkėjas negauna siunčiamų informacinių ar patvirtinančių pranešimų dėl internetinio ryšio, elektroninio pašto paslaugų tiekėjų tinklų sutrikimų.

  1. Baigiamosios nuostatos.

11.1. Šios prekių pirkimo – pardavimo Taisyklės sudarytos vadovaujantis LR įstatymais ir teisės aktais.

11.2. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti Pirkėjas turi teisę kreiptis į Vartotojų teisių apsaugos tarnybą. Prašymą/skundą dėl mūsų elektroninėje parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai šiais būdais: A. Goštauto g. 12, 01108, Vilnius, el. pristatymo dėžutės adresas 188770044, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. +370 5 2626760, interneto svetainėje https://vvtat.lrv.lt/, taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse ar Vartotojų teisių informacinėje sistemoje (VTIS).